افتتاح یک کارگاه آموزش صنایع‌دستی در قزوین

بزرگترین کارگاه آموزشی رشته‌های مرتبط با زیورآلات سنتی در استان قزوین صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین، کارشناسان و هنرمندان صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش میراث آریا، سیدمیثم حصاری در حاشیه این مراسم با اشاره به راه‌اندازی این مرکز آموزشی گفت: استاد مجید مداح از هنرمندان و پیشکوستان عرصه صنایع‌دستی استان در رشته زیورالات سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی با سابقه سال‌ها فعالیت و آموزش در این رشته است و امروز این کارگاه آموزشی با حمایت استاد مداح و به‌همت فرزند ایشان رضا مداح که از هنرمندان فعال این رشته به‌شمار می‌روند، به بهره‌برداری رسید.

افتتاح یک کارگاه آموزش صنایع‌دستی در قزوین

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی قزوین با بیان اینکه این کارگاه با اخذ مجوز از اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی رشته‌های زیرمجموعه زیورآلات سنتی اعم از مخراج‌کاری، قلم‌زنی، جواهرسازی، گوهرتراشی، تلفیق چرم و زیورآلات‌، طراحی طلا و جواهرات و... به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

او افزود: این مرکز که از ۳ کارگاه مجهز به ۲۰ میز آموزشی تشکیل شده،  با سرمایه‌ای حدود ۲۰ میلیاردریال راه‌اندازی شده‌است.

این آکادمی آموزشی واقع در خیابان فلسطین‌غربی، مابین چهارراه پادگان و ایرانشهر، طبقه فوقانی مبلمان سنا میزبان علاقمندان به فراگیری رشته‌های هنری مرتبط با زیورآلات سنتی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801694
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha